Hva kul at du har funnet frem til min blogg. Her skriver jeg litt om forskjellige hobbyer jeg prøver på. Noe hverdagsprat blir det nok og innimellom. Jeg blir veldig glad hvis du legg igjen en hilsen.




onsdag 8. juli 2009

Onsdag, endagsferie

Igår for guttan over til Kjerringøy og hade tellt med seg. De var og fisket i et fjellvann, det blev
6 stk fine ørret. Imorges tok jeg ferjen over og blev hentet til stranden der de overnattet.
Det var litt kall nordavind så det ble ikke noe bad på meg men gutten vår sku uti.

Jeg fikk kjøpt bondebrød, rabarbra syltetøy og Kvarg med hvitløk. Kjempegodt!!






Her måtte vi inn og se hvordan det såg ut. Det er visst et tak siden vi var på Kjerringøy sist.




Når vi kom hjem så blev det stekt ørret til middag. Åååååå hva godt!

Dette var i den prikkete pakken som kom på bursdagen min. De blev tatt i bruk med en gang.


Idag fikk jeg en ny pakke i posten. Jeg var den heldige vinneren av en mndbonuspakke hos strikkefrosse. Dette fikk jeg.

Den blir bra å ting å tang i, passer utmerket til strømpepinner kanskje en penn mm.........




3 kommentarer:

Tino sa...

Ååå det så deilig ut!
Og for en nydelig babyjakke du har laget i innlegget under. Så god ide å pakke den inn i en koffert, en kjempefin presang!

God helg!

Knitgirl sa...

Kjærringøy er et skikkelig drømmested, pleier å dra dit med ungene og gå på strendene å plukke skjell. Vi to bor kanskje ikke så veldig langt unna hverandre? Så koselig å se at du har strikket babysokkene "mine" de ble søte og jakken var jo aldeles nydelig, heldig den som fikk den gaven! Ha en fortsatt god sommer!

Malin sa...

Kjärringöy - jag undrar just om det var där vi var med en gång. Ser fint ut!
Kram